Registracija | Prijava
  Slovenija    Svet    Črna kronika    
Črna kronika
Novo mesto, 30.06.2009 16:06  (Vir: Radio Krka)
VIDEO&FOTO: Nedolžen umrl zaradi prevelike hitrosti

Pod karteljevskim klancem se je okrog 16. ure zgodila huda prometna nesreča z udeležbo dveh osebnih in tovornega vozila. V nesreči je umrl 39-letni voznik iz Krškega. Cesta je bila zaprta dobre tri ure.

Prometna nesreča se je zgodila pri izvozu z avtoceste na hitro cesto v Hrastju oz. Sela pri Zagorici, pod karteljevskim klancem. Po neuradnih podatkih - kot nam je povedal voznik tovornega vozila s Hrvaške, ki je bil v nesreči udeležen - je voznik audija, ki je prihajal iz novomeške smeri, izgubil nadzor nad vozilom in ga je zaneslo na nasprotni vozni pas, po katerem sta pravilno pripeljala voznik renaulta modusa in voznik tovornega vozila.

Voznik audija je čelno trčil v vozilo modus, ki ga je upravljal 39-letni B.M.. Povsem nedolžen voznik v modusu je na kraju nesreče umrl. Voznik audija pa naj bi utrpel lažje poškodbe in so ga odpeljali v novomeško bolnišnico. Voznik tovornega vozila ni bil poškodovan.

V nesreči so pomagali gasilci Gasilsko reševalnega centra Novo mesto, reševalci z novomeškega reševalnega centra in policisti PU NM.

URADNO POLICIJSKO POROČILO:
Ob 15.50 uri so bili policisti obveščeni o prometni nesreči na prehodu avtoceste na hitro cesto pri kraju Sela pri Zagorici. V prometni nesreči, v kateri sta bili udeleženi dve osebni in tovorno vozilo, je ena oseba umrla.

Novomeški policisti so opravili ogled kraja prometne nesreče in zbrali potrebna obvestila. Ogleda kraja prometne nesreče sta se udeležila tudi preiskovalni sodnik in okrožna državna tožilka. Ugotovili so, da je 37-letni voznik osebnega avta iz okolice Brežic vozil osebni avto iz smeri Karteljevega proti koncu avtoceste pri kraju Sela pri Zagorici. Ko je pripeljal do prehoda avtoceste na hitro cesto, kjer cesta poteka v desni ovinek, je zaradi vožnje z neprilagojeno hitrostjo izgubil nadzor nad vozilom. 37-letnik je z vozilom najprej trčil v prometno signalizacijo, potem pa čelno trčil v vozilo 39-letnega voznika iz okolice Krškega, ki je pripeljal iz nasprotne smeri, po svojem smernem vozišču. Po silovitem trčenju je vozilo 39-letnika odbilo v varnostno ograjo, vozilo 37-letnika pa v tovorno vozilo, ki ga je vozil 25-letni državljan Hrvaške.

V hudi prometni nesreči je 39-letni voznik iz okolice Krškega umrl, 37-letnika pa so z vozilom nujne medicinske pomoči odpeljali v novomeško bolnišnico, kjer so ugotovili, da je huje poškodovan.

Promet na tem delu ceste je bil ponovno sproščen v obe smeri ob 18.50 uri.


 

 


Sorodni članki:
Novo mesto, 5.3.2009  Spet nesreča pri Hrastju
Novo mesto, 2.8.2009  FOTO: Črna "Dolenjka" usodna za deklico
Novo mesto, 10.12.2009  Ko se zgodi nesreča



Komentarji
5.7.2009 20:37:15,dobovčanka
ja, halo! ja logično je da rada živim! in imam tudi za kaj živet, zato tudi uživam v vsakem dnevu ki ga imam. pa to sploh ni važno, brez veze, da sploh še kaj pišem. jaz mislim, da je on svojo najhujšo kazen že dobil in te kazni se ne bo mogel nikoli izogniti,.......... štekaš, noben zapor in noben denar, ga ne bo rešil tega.......... veš, za mene je pa idiot tisti, ki misli, da je popoln in brez napak.......
5.7.2009 10:22:21,Roberto
Dobovčanka. Se ne strinjam s teboj, ker jaz usodo ne sprejemam, kot jo ti. V tem je razlika in to zelo velika. Prav zaradi brezbižnosti in nepremišljenosti se zgodi največ nesreč. Potem pride nekdo ,ki jemlje življenje kot usodo ( za mene je taka oseba idiot), ne razmišlja in ne predvideva posledic njegovih dejanj in ubije človeka. Nihče nima te pravice, zato je potrebno te krivce strogo kaznovati v poduk drugim, brez milosti. Menim, da tudi ti rada živiš, kot drugi in verjetno nebi dovolila, da te nekdo ubije na tak način. Razmisli malo.
5.7.2009 8:15:12,dobovčanka
hotla sem sm povedat, da ni noben človek idealn, tako kot ti ne in niti jaz. grešimo!!!!! usoda je pa taka da nas včasih(velikrat) spusti skoz in včasih nas kaznuje, za napake ki jih naredimo. in potem se ti imaš za idijota,ko narediš nepremišljeno napako?????? SMO KRVAVI POD KOŽO, DELAMO NAPAKE,če jim ubežimo je vse o.k., če jim pa ne..........potem pa trpimo posledice.
4.7.2009 10:59:51,Roberto
Dobovčanka; Za smrt trinajstih na Blanci je kriv tisti, ki se je kljub opozorilom spustil čez in povedel še druge. Torej več ali manj krivci SO in BOJO še naprej. Kam nas bo pripeljal človeški IDIOTIZEM ?
4.7.2009 10:51:49,Roberto
Po mojem je vse povezano s sevanjem nuklearke. Nekateri so bolj občutljivi na to in delajo bedarije (divjanje po cesti, spust skozi prelivna polja, alkohol,..). Sorazmerno z oddaljenostjo to popušča ali se izniči.
3.7.2009 14:18:28,weiss
ja res je, da se ti lahko na vsaki cesti zgodi enako, napisala sem zaradi tega, ker vsi obsojajo voznika za hitrost, HITROST!!!! HITROST IN HITROST !!!!!! Če jih res tako moti HITROST naj tisti ""POČASNEJŠI POLŽI"" ubirajo poti z majhno hitrostjo, DA SE NE BODO NEKATERI POČUTILI OGROŽENE, KO BODO ZAGLEDALI TABLICO "KK".... ! ! !
3.7.2009 10:08:10,Anonimen
pa ka je zdej važno po keri cesti voziš??????? na vsaki se ti lahko kaj zgodi. pa ne samo na cesti, doma, v službi, na morju,na kolesu,......... če bi človek videl v naprej, da se mu lahko danes kaj slabega zgodi, bi ostal doma(pa še tam ne bi bil varen) sm,..... kakšna usoda nas čaka ne vemo, zato živimo iz sekunde v sekundo
3.7.2009 9:52:58,Weiss
mene pa vsakič stisne pri srcu, ko vidim na cesti voznike,popolnoma nesposobne za vožnjo po avtocesti in ki ne znajo vozit tudi do omejitve, ki je predpisana, saj imate staro cesto do Lj pa se vozite po njej.......
3.7.2009 9:40:03,Vesna
se strinjam s predhodnico....LJUDJE NEHAJTE OBSOJATI, KER NE VESTE KAJ VAS ČAKA JUTRI....!!!!!!!!!!
3.7.2009 9:26:17,DOBOVČANKA
no, no, kakšno vlogo pa zdaj igrajo tablice...... na Blanci jih je pred enim letom po nedolžnem umrlo trinajst, na koga pa tam kažete s prstom.....ljudi skulirajte se, napake dela vsak, noben ni popoln (če je kdo to mislil) . Življenje je pač takšno kot je in z njem se moremo sprijaznit, kak nam je sojeno tako je. Noben nobenga ne zagovarja, ker to nobenemu ne bo pomagalo, sm zavedite se že enkrat, da bo težko svojcem in tudi povzročitelju. D.V.
2.7.2009 20:31:29,Roberto
Bolj ko berem te komentarje, bolj me tišči srat! Kakšne bedarije pišete nekateri! Zakaj je zapeljal na nasprotni vozni pas ve samo voznik Audia, pa še to nisem prepričan. Dejstvo je, da je ON naredil napako, ki je stala življenje drugega voznika in ni pomembno koliko je vozil. Zakaj bi zagovarjal nekoga, ki je evidentno kriv? Kako se on počuti mi ni mar! Zakaj vedno igramo na te rahločutne strune? Bodimo realni in obsodimi vse take nesreče in si ne zatiskajmo oči pred tem. Divjaki in objestneži so prisotni tudi na cestah in TAKE je potrebno obsojati. Vožnja vozila zahteva osebno odgovornost tudi do drugih, vendar nekateri nimao v glavah dovolj, da bi to doumeli ali pa imajo predebele denarnice. Dokler se bo vozniško dovoljenje dobilo v Sloveniji brez mnenja psihologa, ne bo nič drugače. Avto je voden izstrelek, ki poči, ko ni več vodljiv, še posebej v rokah idiotov. Me pa vsakič stisne, ko vidim tablico KK.
2.7.2009 18:13:42,damjan
me prav zanima če ste vsi neki specialci in vedeževalci,da točno veste,da se je peljal z audijem 160 in bla bla bla..... aja saj res vi vsi ste angelčki in striktno upoštevate predpise.....ja madona????če pogledam kake pišete tle gor...ja kako pa pol prihaja sploh do takšnih nesreč če ste vsi angelčki in vozite po predpisih...... boste mogli kdaj še kakšen kilometer več naredit in it malo dlje kot le do službe da boste lahko kaj pametnega komentirali in pametovali kako kdo vozi in kako nekdo divja....in ja sem šofer kamiona tako da o mojih kilometrih nebi razpravljali.... ne zagovarjam hitre vožnje ,ampak ne posplošujte vsepovprek vsega kar se dogaja..... in samo mislim si lahko kako se sedaj počuti voznik audija....vsaj tolk bodite človeški pa ne pišite bedarij po nepotrebnem.....postavite se v njegovo kožo sedaj.....aja to ni možno ker vi v naselju vozite 30 in izven naselja 70.....ampak vedite nekaj....tudi pri teh hitrostih so smrtne žrtve...sam najlažje je v zapisnik napisat zaradi hitre vožnje...
2.7.2009 16:54:44,Anonimen
Ni nobenega opravičila za tolikšno hitrost!!!! Posebej ne na tam odseku. A so table tam postavljene za okras mogoče? Naj se celo življenje zaveda, da je ubil dobrega in poštenega človeka, ki je bil vsakemu pripravljen pomagat. Sicer mu bo pa že ata plačal dobrega odvetnika, pa bo najbrž kar dobro čez prišel.
2.7.2009 13:54:00,Anonimen
Sožalje svojcem...hudo žalostno je, ko nastrada nedolžen... Ta konec avtoceste je zelo nevaren odsek in ne vem zakaj odgovorni (ali pa cestarji, kdor je pač zadolžen za to) ne premaknejo zožanja ceste vsaj za 500 m višje gor, promet bi se prej umiril in bi v ovinek pripeljali recimo temu zmerno hitrostjo... tako pa tisti, ki tiščijo do zadnjega količka na gas in prehitevajo v škarje, priletijo naravnost v ovinek... to ni opravičilo za objestno hitrost na cesti, absolutno ne, da ne bo kdo razumel narobe, ampak dejstvo je, da nekaterih pravila in prometni znaki ne ganejo...policaji tudi dejansko prevečkrat tam samo parkirajo ali pa se zanašajo na tisto škatlo tam, namesto da bi opazovali promet... zato bi mogoče vsaj malo s tem premikom fizične ovire višje gor v ravnino pripomogli k temu, da ne bo vsak mesec na tem ovinku nova smrtna žrtev....mogoče, no, v razmislek odgovornim....
2.7.2009 13:09:53,Anonimen
hudo je gledati ljudi, ki umirajo na cesah.
2.7.2009 11:53:23,Anonimen
JA JA VI GA KR ZAGOVARJAJTE KAK JE DOBER ČLOVEK IN OH IN SPLOH UBIU JE PA ČLOVEKA!! A JE TO DOBR?? ČE NE BI IMEL PRETEŽKE NOGE BI DANS NORMALO VSI ŽIVELI DALJE! NI MOJ PROBLEM ČE SE JE VOZU VEČ KOT ENKRAT PREVEČ NA TEM ODSEKU!!
1.7.2009 22:45:58,urška
ko bi človek vedel kaj nas čaka v življenju, bi se vsi zamislili da nam je nekaj usojeno. če pogledamo se skoraj vsi vozijo kot norci. priznajte. še na zebri ti noben skoraj ne ustavi sramota.trpela bo družina umrlega in družina povzročitelja. ni lahko . res je bila hitrost ampak tudi pri 50 se je že koga ubilo. usoda naredi svoje.
1.7.2009 22:41:26,Anonimen
Vaš komentar:gospa sončica, jaz vas čisto razumem, da vam je zelo hudo zaradi blaža, ampak ljub temu ne morete reči da je morilec,saj ni namerno povzročil te nesreče, vem pa da se bo želel soočiti s svojci, lahko pa se zgodi smrt tudi pri manjši hitrosti, voznik avdija pa tudi trpi hude bolečine. a
1.7.2009 22:27:03,sončnica
Res je lahko dober človek ta povzročitelj nesreče, ampak to res ne opravičuje HITRE VOŽNJE. A bo zmogel soočiti se s svojci umrlega? Za preveliko hitrost ni opravičila in povzročiti nesrečo s smrtnih izidom zaradi nje pomeni UBOJ ČLOVEKA!!!!!
1.7.2009 22:06:50,Anonimen
ljudje skulirajte se, ka sploh vete kaj pišete. Nobenem ni lahko, ne svojcem, ne človeku ki je vozil ta audi. A se sploh zavedate, da se laho vsakemu to zgodi.
1.7.2009 21:46:54,dobovčanka
s tem komentarjem se strinjam.
1.7.2009 21:25:40,Anonimen
Vaš komentar: ne bodite tako kruti, jaz voznika avdija dobro pozanm, je zelo super fant, dober mož, oče in prijatelj, ki pomaga vsakemu če le lahko in sedaj zaradi tega zelo trpi, vsi smo na cesti in vsakomur se lahko zgodi kaj takega.
1.7.2009 20:42:58,Anonimen
kaj pa bodo smrkci opazoval?itak so zmeri tam k nebi blo treba!Primer: točno po tem odceku so pred tremi leti iz smeri lj proti obrežju peljali romuni z 4 avtomobili in prehitevali v skarje po polni crti, poklical sem policijo naj jih ustavijo na prvem odcepu (mačkovec). in kaj mi je odgovoril? ce ga ne vidi ga nima za kaj ustavljat! Očitno raje hodijo na take stvari kot je bila ta! Čist njim podobno!
1.7.2009 19:24:25,Anonimen
VašNi samo omenjen odsek ceste nevaren, nevarnost se vsakodnevno prevaža naokoli. Policisti bi res lahko bolj opazovali kako se nekateri vozijo in z kakšnimi vozili naokoli. še vedno pa se najdejo bedaki , ki se vsakodnevno okoli vozijo z tehnično neizpravnimi avtomobili pa da je voznik še naravno talentiran za razbijanje avtomobilov. Vsem ostalim pa želim srečno vožnjo. SVOJCEM ISKRENE SOŽALJE komentar
1.7.2009 18:21:00,Anonimen
tale v audiju je pa iz dobove! tisti ki živite tam že veste kdo je imel tak avto!
1.7.2009 16:05:22,Tamara
Vaš komentar Da ne bi obsojala ? Tenutek nepazljivosti, da je voznika lahko odneslo od predpisane hitrosti 60 km na uro na 150 ? Pa dajte no...Mene zanese, ko je 50 omejitev ,pa kaj razmišljam in je na števcu 60 km..ne more me pa zanest na 150 ! In nehajte že te divake enkrat za vselej zagovarjat ! Ja, vsi so potem skesani, ko nekoga ubijejo.Naj gre k svojcem pokojnega, ki ga je ubil, naj jim pogleda v oči in najde opravičilo za svoje dejanje. Ma...nimam besed..iskreno sožalje svojcem
1.7.2009 15:13:49,Anonimen
Če se negdo pelje 160 namesto 60 to ni slučaj ampak izzivanje nevarnosti, za mi ne govorite, da se lahko to zgodi vsakemu. Seveda mu je sedaj žal, včeraj je pa žgal in kosil!
1.7.2009 14:28:29,Anonimen
jaz mislim da je na tej cesti črna magija ker to že več ni normalno,kaj se dogaja. Vsako leto je slabša. Jaz se že dobesedno bojim voziti po tej cesti, če je že možno da se lahko umaknem grem po drugi cesti.Za policaje pa že vemo , da takrat ko jih potrebujemo jih nikoli ni nikjer. Srečno pa previdno vozite ne samo tukaj v tem kraju , tudi drugje.
1.7.2009 13:43:56,Anonimen
Seveda bi se nesreča lahko zgodila pri 50 km/h. Ampak je pa razlika med 50 in 120 km/h. Po moje se je kar zavedal. Saj vozimo zavestno in tudi opozorilne table so daleč prej. Zakon jasno določa, da mora biti voznik v dobrem psihofizičnem stanju ko sede za volan. V nasprotnem greza neodgovorno ravnanje do drugih udeležencev v prometu. Kjer je vzrok nesreče s smrtnim izidom, prevelika hitrost, bi lahko govorili o nenaklepnem umoru iz malomarnosti. Sekunda je pa vsekakor pomembna. Če bi bil včeraj za sekundo počasnejši, bi se povzročitelj zaletel v mene in ne v avto za menoj. Škoda je res, da bo moral živeti s tem celo življenje, želim le, da se bo kaj iz tega naučil in tudi naredil kaj dobrega za druge. Ne obsojajte ljudi ampak dejanja.
1.7.2009 13:00:27,Anonimen
Jaz bom pa takole povedala...prosim ne obsojajte nikogar...a mislite, da je človeku, ki je kriv za nesrečo lahko? Da si je želel tega? Lepo vas prosim. Roko na srce....včasih je dovolj samo sekunda, morda se tudi zavedal ni, da ima tako hitrost...a se niste vi nikoli takole med vožnjo v kaj zamislili, za trenutek da vas je "odneslo"? Ne morete kar tako obsojat...res ne...to bi se lahko zgodilo tudi pri 50km/h, pa bi nekdo lahko ravno tako umrl....vem, da je hitrost hudo nevarna...ampak čisto vedno pa tut ni kriva za vse.... Še to...predstavljajte si, da se vam to naredi...da ste vi krivec smrti nekoga...ni lahko....sem se včeraj pogovarjala s tem "krivcem"....verjemite, da bii po moje dal vse in še več, da bi se to ne zgodilo, oziroma da ne bi prišlo do smrti.... Pa srečno vsem!
1.7.2009 10:25:46,Anonimen
skoraj vsak ne upošteva vseh cestnih predpisov in res je da se moremo prilagajat omejitvam,sm.....kaj pa ceste, ki jih drago plačujemo, so varne????? kaj pa policaji, ki jih drago plačujemo, opravljajo svojo dolžnost????? moje sožalje svojcem
1.7.2009 3:37:06,VESNA
PREVIDNOST NI NIKOLI ODVEČ....ZGODILO SE JE (MOJE SOŽALJE).... SREČNO VSEM, KI STE IN BOSTE V PROMETU...ŽIVLJENJE JE DRAGOCENO IN SAMO ENO.. ZATO PAZIMO EDEN NA DRUGEGA....
1.7.2009 1:54:47,matej
jst bi dal vsakega voznika v rest na doživotno brez pomilovanja to pomeni vse kjer je posledica prehitra voznja pa pod oplivom alkohola ali mamil. tak bi morala pravna država ukrepat
30.6.2009 23:18:15,Anonimen
Vaš komentar pa smo spet tam ,hitrost kaj pa drugega!!!!!!!!!tudi sama sem doživela hudo prometno in za las ušla smrti,seveda spet pa je bila tu alkohol in težka noga,njegov sopotnilk je umrl,šofer danes invalid,jaz pa sem jo k sreči odnesla z nekaj operacijami in danes hvala bogu vredu,hočem povedat le to naj bo človek obsojen na pet let ali dvajset se nič ne spremeni ,človeka več ni nazaj,domači pa hudo trpijo,za norce pa jaz pravim da mesto na cesti ni,dajte se že enkrat zavedat,da imamo le eno življenje,svojcem pa iskreno sožalje
30.6.2009 22:27:58,Anonimen
jst upam da se bo povzročitelj tega dne spominjal celo življenje!!!!!!!!! prekleti bedaki objestni, pa koliko je še takih po cestah!!!!! dejte enkat za spremembo mal razmišlat. sožalje svojcem
30.6.2009 22:18:38,GASILEC
Vaš komentarj jJa Nina imaš izpit 10 let, pa ga ima kdo tudi 30-40 let,ampak je pa res da tudi hithost ubija ne!!! Me zanima zakaj so postavljene oznake za omejitev hitrosti , me pa tudi zanima če se vsi , ki jim za to ni mar zavedajo kako izgleda ko odpreš avtomobil ki je zružen total , ven pa pobereš praktično otroka ,ki velikokrat ni kri, pa ne samo v prometni nesreči, tudi sredi ulice ko rešuješ življenje , ki je komaj zaživelo v vsej otroški radosti, v delčku sekunde pa,,ni bilo 40-50 km. na uro ampak toliko čez naselje ,da se je zgodilo.Hočem povedat , da sem bil že prevelikokrat zraven , ko se je rezalo in ven vleklo, zato ljudje , prosim ne bit pametni po vsaki tragediji, ampak se malo zamislite in naredte nekaj za boljši jutri. !!!!! P.s Svojcem pa izrekam sožalje.
30.6.2009 22:04:29,Anonimen
Nobena kazen ne pomaga. Dokler ne bodo taki objestneži visel z glavo navzdol na trgu, ne bo nič drugače!
30.6.2009 21:53:47,Anonimen
Tale nesreča se je zgodila v trenutku. Črni Audi je za las zgrešil avto v katerem sem se peljal in treščil v rdeče vozilo, ki je vozilo za nami. Ko sem se ozrl nazaj, sem videl samo še kup prahu in leteče razbitine. Audi je moral prileteti s kar veliko hitrostjo. Če bi vozil po omejitvah, se nesreča najbrž ne bi zgodila. Res žalostno. ZATO PREVIDNO!!! Sožalje svojcem.
30.6.2009 21:44:06,Anonimen
ne kregejte se ne no. Audi je prgonu čez 100 na uro. stanujem glih nad tem odsekom. modus se je skor ustavu. pezde je preživu. revež ma na žalost preminu. to je to.
30.6.2009 21:06:46,Vesna
Moje iskreno sožalje... Prosim bodite previdni, zaradi sebe in vseh ostalih udeležencev v prometu....srčno želim, da se kaj takega nikoli več ne zgodi....BODITE PREVIDNI......
30.6.2009 20:36:27,toni
In ravno na današnji dan so objavili novico da bo ta odsek AC odprt 30.06.2010!!!!!!! Kolk nedolžnih bo še umrlo do takrat!? Sožalje svojcem
30.6.2009 20:09:58,Roberto
Vsakodnevno beremo o takih in podobnih nesrečah, ki se zgodijo zaradi neprimerne hitosti in objestnosti, NIKOLI pa ne izvemo nič o krivcih. Ostanejo prikriti, nikoli objavljeni, izvlečejo se z majhnimi kaznimi, skratka, kot da se ni nič zgodilo in ljudje dobimo občutek, da se to sploh ne dogaja v resnici. Menim, da bi bilo potrebno krivce takih nesreč objaviti javno, s sliko in imenom ( po sodbi) , ter kakšne travme pustijo na nedolžnih ljudeh in svojcih mrtvih, medtem ko, po prestani kazni delajo isto naprej. Tudi oseba v Audiu po vsej verjetnosti ni pripeljala v ovinek po omejitvah, češ saj imam dober avto in meni se ne more nič zgoditi. V bistvu je imel prav, edino z razliko, da je ubil enega nedolžnega človeka. Za mene je to umor in ne nesreča.
30.6.2009 19:57:42,Anonimen
ko bi že vsaj enkrat pravilno povedali kraj dogodka nesreče, da to ni Hrastje ampak Selo pri Zagorici! Sicer pa se tukaj nesreče dogajajo tedensko in grozno je slišati pok nesreče in vse sirene ki non stop tulijo, tako da si vedno v strahu kdaj boš ti na vrsti! Ko bi že končno zgradili to avtocest bi bilo tudi nesreč točno na tem mestu veliko manj, pa upoštevanje omejitve hitrosti tudi ne bi bilo slabo. Pa tudi moje sožalje svojcemVaš komentar
30.6.2009 19:40:33,Anonimen
Vaš komentar policija bodite v hrastju .... ne pa da tam parkirate golfe
30.6.2009 19:21:04,Suhokranjec
Ljudje, ko enkrat vidiš poleg sebe mrtvega v avtu, pred tem pa si se z njim pred nekaj sekundami pogovarjal, kot pravi prijatelj - nimaš besed). Vsem srečno vožnjo!
30.6.2009 19:15:45,Anonimen
Vaš komentar Nina , noben rasist nisem, daleč od tega. Le neke meje morajo biti v našem življenju. Jaz svojega cenim in pošteno delam. In nikogar ne ogrožam. Vsaj namerno ne...to pomeni, da ne divjam na cesti, da ne vozim pod vplivom alkohola, da sam plačujem položnice, da je moje intimno življenje moja stvar in nikjer ne težim in se ne izpostavljam. In ne prenesem , da se ščiti tiste, ki se izpostavljajo na tak ali drugačen način, ki nočejo delat in samo hvatijo krivine. Dovolj bo...iskrene sožalje svojcem, bogve koliko sirot je naredil brezvesten voznik...veš, Nina..to mi ni vseeno..
30.6.2009 19:11:18,Zdenka
Res žalostno in se pridružujem sožalju za svojce. Obsojam tudi divjanje po cestah, ker resnično največkrat nastradajo nedolžni in dokler se v glavah ljudi stvari ne pošlihtajo, tudi kazni veliko ne pomagajo. Ampak kako lahko anonimnež, ki še imena ne upa napisat, tukaj zdaj meša pedre in cigane mi pa tudi ni jasno. Kakšne veze imajo pedri s to grozno nesrečo? Halo, tudi ta anonimnež bi si moral malo možgane prečistit. Gre mogoče za prikritega pedra? Ker takšni so ponavadi najhujši. Moje sožalje!
30.6.2009 19:10:39,Anonimen
draga kolegica novinarka! Registrsko tablico je vredno zakriti, kaj pa obraz ponesrečenca??? Ali bodite profesionalni, ali pa ne igrajte tega rumenega žurnalizma.
30.6.2009 19:02:39,Anonimen
Res je! Vsi delamo napake. Toda glede na fotografije v tem primeru ni bila napaka! Pri vsaj približnem upoštevanju omejitve hitrosti, do takšnega razdejanja ne bi prišlo in pika!
30.6.2009 18:55:45,Nina
Imam ispit 10 let in bila sem priča nesreč in svojec mi je umru v nesreči!!!!! Ko pa si napisal cigani,pedri,golazen,...si pa en navaden rasist,ki se objavlja na spletu!!! Vsi smo ljudje,vsi delamo napake!!!
30.6.2009 18:55:12,Anonimen
To da je cesta zaprta že 3 ure pa je katastrofa .
30.6.2009 18:54:52,Fredy Kruger
Dame in gospodje. Če hočete slišati da obstaja v naši domovini še kaj drugega kot štetje mrtvin na naših čestah (če pa tega ni trenutno pri nas pa se kaj tudi v Washingtonu najde, saj vemo o čemu govorimo) "prešaltajte" na drug radio. Od 16 - 17. ure je bila na Krki to edina novica. Ni kaj sposobna novinarska druščina. Grem zdaj kopat krompir ob zvokih Radia 1 - majo dobro muziko.
30.6.2009 18:40:54,Anonimen
Vaš komentar NINA Kaj pa naj bi bilo drugega kot da je prgonu in ni speljal ovinka ? Imaš že izpit za avto in voziš ? Ti je morda kakšen norec ali pijanec že povzročil izgubo kakšne drage osebe ? Dokler bodo naša življenja tako malo vredna , dokler nam ga bo vsak , ki ima svojih " pet minut " norosti lahko vzel..veš ..bodi lepo tiho. Jutri si ti lahko žrtev ali kdo od tvojih bližnjih in ...potem se oglasi in opravičuj brezumje, ki se dogaja pri nas. Na žalost naši zakoni ščitijo brezvestneže, cigane , p*dre in podobno gol*azen..Pošteni, nič krivi pa največkrat nastradajo !
30.6.2009 18:28:13,poznavalec
Če bi se model peljal 60km/h kot je dovovljeno na tem odseku, do tega ne bi nikoli prišlo. Tko je pa peljal 160km/h!!
30.6.2009 18:24:35,Nina
Anonimnež,zakaj napisat na veliko njegovo ime? Kaj pa če boš jutri ti u tem položaju? Ne optožuj po krivem!!! Nikol neveš;sploh ne po dveh urah kaj je bil uzrok. Zato ne bit pameten!!!
30.6.2009 18:18:48,Anonimen
smo v letu 2009!!!!! in zelo zalostno je, da zaradi nekaterih posameznikov, ki jim tako veliko pomeni zemlja ne morajo normalno potekati dela na gradbišču hitre ceste. Samo prestejte koliko ljudi je moralo umreti na tem odseku v zadnjih letih! Potem se lahko clovek vprasa ali je res tista zemlja vrednejsa od cloveskih zivljenj?? konec koncev je bomo imeli še vsi dovolj! sožalje svojcem!
30.6.2009 18:17:27,Anonimen
Vaš komentar objavit to in še povzročitelja nesreče. Pa napisat z debelim tiskom njegov ime in priimek. Ta človek je zame navaden morilec in tako ga je treba tudi obravnavat. Le zakaj je oral nedolžen človek umreti ? Morilec se bo pa izognil kazni kot se jih je že mnogo doslej !
30.6.2009 18:14:45,Anonimen
se čist strinjam z NINO
30.6.2009 18:10:06,hudo mi je
ne vem no, ali so (ste) določeni osebki na tako nizkem nivoju, da namesto iskrenega sožalja svojcem (čemer se pridružujem tudi jaz) raje kritizirajo radio krka (predvidevam, da je to isti osebek kot na drugih komentarjih) in profesionalnost novinarjev. Kakorkoli že, še enkrat sožalje in se strinjam s suhokranjcem, ne vem kaj je treba gont v tistem ovinku, ni blo dost par mesecev nazaj ko je eno dekle umrlo, je treba še očitno - ene ne bo nikol nič izučilo!!! Vedno na koncu nedolžne osebe umro, povzročitelj pa živi dalje ...
30.6.2009 18:09:02,Anonimen
sožalje svojcem mogoče bo pa zdj vlada mal prislna pa se bo ta odsek avtoceste začeu graditi mal hitrej teh par kilomertov ceste vlečejo že tuk cajta d je za popiz...
30.6.2009 18:08:54,Nina
Veste kaj vi vsi anonimneži,če vas nebi zanimalo nebi gledal!!! Zato nerabite s tako glupimi komentarj,če nimate pa kej drucga delat pejte pa šeenkrat krompir okopat!!!!
30.6.2009 17:56:25,Suhokranjec
Tud jest sm preživel prometno s smrtnim izidom. Naj se vidi, kaj naredi hitrost v poduk drugim. Hitri vozniki, poglejte si video - to ni reklama na nacionalki, to je realnost. Se premalo je posnetkov, ob katerih ti gredo dlake pokonci .... Pa iskreno sozalje svojcem! .
30.6.2009 17:46:26,Anonimen
Si ti normalen??!! Kaj pa je to kej tazga če posnamejo??!! Itak se nč kej tazga ne vid...
30.6.2009 16:31:51,Anonimen
a ste vi normalni? Ste vi to zamenjali nogometno tekmo z prometno nesrečo? "Live" prenos s prizorišča tragedije! Vsaka čast, kje so meje dobrega okusa. Imam vtis, da postajate radio, ki ga zamima samo še vse kar je "črno" in trupla....
30.6.2009 16:29:50,Anonimen
če bi poslušal radio bi videl, da preverjajo dejstva in da je Robi na samem kraju dogodka. in na posnetku s kamere je videti da je udeleženo tovorno vozilo in dva avtomobila.
30.6.2009 16:23:22,KLAN
Hudo žalostno in moje sožalje za svojce
30.6.2009 16:22:57,Anonimen
udeleženo tovorno vozilo? na posnetku s kamere je videti dva avta. sploh pa ste v javljanju že povedali, da sta dva avta, nihče ne govori o tovornjaku. kaj pa preverjanje dejstev in profesionalno novinarstvo????
Vaše ime


Komentar
vnesite kodo
 

 


  Search

Danes z vami
Voditeljica/novinarka
Petra Majdič
Tehnik
Sašo Jakše

Vreme

Ceste
12.3.2010 19:57:54-Avtocesta Karavanke - Ljubljana predor Karavanke v...  VEČ >

12.3.2010 16:50:13-Na ljubljanski južni obvoznici med priključkom Lj....  VEČ >

12.3.2010 16:20:24-Na avtocesti Karavanke - Ljubljana pred priključkom...  VEČ >


Naj brani članki
 
Semič, Novo mesto, 12.3.2010 13:06
Iz semiški Iskre v kranjsko, odpuščanj ne bo
Semič, 12.3.2010 18:13
Huje poškodovano s helikopterjem prepeljali v KC Lj
Moskva, 12.3.2010 6:27
VIDEO: Rusi in vodka - dobra kombinacija?
Novo mesto, 11.3.2010 13:35
Puding s pretečenim rokom vseeno ponudili otrokom
Novo mesto, 11.3.2010 10:44
Pluska: S tovornjakom v policista
Novo mesto, 11.3.2010 23:40
VIDEO: Kako kupiti modrček na ulici
Ljubljana, 12.3.2010 13:35
Sašo Baričevič ni bil umorjen
Beriln, 12.3.2010 11:23
FOTO: 171 avtov in 35 tovornjakov v verižnem trčenju
Šentjernej, 12.3.2010 9:19
Šentjernej: Roparji z grožnjami do denarja
Novo mesto, 11.3.2010 6:59
VIDEO: Po "celcu na šiht"

Borza
Rasti Padci
Oznaka delnice Rel. Oznaka delnice Rel.
ZV2R 8,44% SAVA -5,3%
IEKG 4,56% PILR -4,66%
PETG 4,19% VHDR -3,1%
Izbrane delnice
Oznaka delnice Enotni tečaj Št. poslov Rel.
GRVG 13,24 15 0,08%
KRKG 64,76 104 0,68%
PETG 292,78 28 4,19%
VEČ >VIR:www.ljse.si

VSTOPNA STRAN | MARKETING | PREDSTAVITEV | KONTAKTI

Copyright © 2009 Radio Krka Novo mesto d.o.o.
Vse pravice pridržane.